5 Haziran 2008 Perşembe

SITEMIM..


Cokmu sey istedim ben bu dunyada
Nedir basima gelen fani dunyada
Umidim sevincim sanki ruyada,
Gercekler aciymis nerden bileyim.

Bedenim agrilarda izdirap ceker
Ruhum yanlizliklarda kahrolur gider,
Basima gelenler uzuntu ve keder
Mucadeler zormus nerden bileyim.

Durustlugu aradim her oldugum yerde.
Buldugumu sandim her seferrinde
Hayal kirikligi kaldi yuregimde
Benmi zorum, aradigimmi zor nerden bileyim.

Cok sukur vicdanim aci cekmiyor
Bendeki ben kin tohumlari ekmiyor
Gucum bazen yetiyor, bazen yetmiyor
Dayanmak zormus nerden bileyim.

Derdimi paylasiyorum, kagit ve kalemimle
Tek vefayi onlarda buldum vede guvenle
Her seyimi paylasiyor, butun elemimide
Gercek dostluklari bulmak zormus nerden bileyim..


...98
N. Erdogan

Hiç yorum yok:

Neydi telaşım?

 Şehrim karanlığa büründü Gelmedin de ondan..  Gözüm uzağa daldı Gülmedin de ondan..  Şurada ve burada anılar Bekliyorlar beni pusuda Neşen ...