Müzik

13 Ağustos 2008 Çarşamba

RÜYALARIM OLMASA

Yıldızlara baktırdım fallara çıkmıyorsun
Seni görmem imkansız rüyalarım olmasa
Pencereden bakmıyor yollara çıkmıyorsun
Seni görmem imkansız rüyalarım olmasa

Zor mu geldi kalbinde bana sevgi saklamak
Yakıp gittiğin yeri dönüp bir kez yoklamak
Değil sabaha kadar seni öpüp koklamak
Seni sarmam imkansız rüyalarım olmasa

Sevmesem özler miyim seni can pahasına
Ne olur bir fırsat ver, beni bir daha sına
Adını söyleyemem senden bir başkasına
Seni sormam imkansız rüyalarım olmasa

Düşlerimde incitsem günlerce uyuyamam
Sana değil, saçının bir teline kıyamam
Yıllar sonra dönsende' nerde kaldın' diyemem
Seni kırmam imkansız rüyalarım olmasa

Yalvarırım mektup yaz beş dakkanı ayır da
Su serp yanan sineme sağlığını duyur da
Yaban gülü gibisin dağda,kırda,bayırda
Seni dermem imkansız rüyalarım olmasa...

CEMAL SAFİ

4 yorum:

Adsız dedi ki...

üffff tam damar bu şiir yaa:(
sanki bana hitap ediyo,çok sağol.

mz_Stranger dedi ki...

yok bu şiir benim için yazılmış!!
Kendim için ekledim bu şiiri buraya !! :{{

Adsız dedi ki...

İMKANSIZ
Kimyayı dinlemiyor,mantıktan çakmıyorum,
Beş'i görmem imkansız kopyelerim olmasa.
Kitap defter açmıyor,derslere bakmıyorum,
Beş'i görmem imkansız kopyelerim olmasa...

Yalvarırım bir -beş-ver şu garibi kayır da,
Su serp yanan bağrıma geçtiğimi duyur da,
Yoksa koyun güderim dağda,kırda,bayırda,
Beş'i görmem imkansız kopyelerim olmasa...

Hocam,çok seviyorum seni can pahasına,
Bir fırsat ver eylülde beni bir daha sına,
Karnemi gösteremem senden bir başkasına,
Beş'i görmem imkansız kopyelerim olmasa...

cemal safi'ye nazire...okullarda 10'lu not sisteminin olduğu yıllarda-1990'da felsefe dersinde yazdım bunu İHL sıralarında otururken.hoş gör'ün... :))))

mz_Stranger dedi ki...

çok güzel :))
bunu blogumda yayınladım hocam..
Teşekkür ederim :}

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...