Müzik

13 Haziran 2021 Pazar

HASRET

Kimbilir kaçıncı dönüşüm sana kaçıncı kopuşumdan sonra? 
Ah etmeyeyim diye kaçıncı vah'ım bu!... 
Sevmeyi de sevilmeyi de beceremedim ben bu dünyada!... 
Şimdi arkama dönüp bakmıyorum... 
Ufukta bir ışık da görmüyorum! 
Sen istemesen de ben istiyorum o narin gönlünü! 
Sevmesen de severim seni gibi geliyor bana ama olmaz bu biliyorum! Yapamam!
Yapabileceğim tek bir şey var: Gitmek! Olmamak!
Yapayalnızlığımı kabullenmek!... 
Ne zaman yapabilirim bunu? 
Belki hemen belki de hiçbir zaman!
Kızma bana ve anla beni ne olur:
Gönlümdeki en derin hasretimsin sen!
Ve hep öyle kalacaksın gülüm!..
Seni çok seviyorum. Nokta.


Hiç yorum yok:

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...