Müzik

21 Ekim 2020 Çarşamba

DARGIN

https://youtu.be/K-S84IiBUDc

Benlik bir mesele yoksa
Çıkıyorum hayatından bu akşam derhal
Artık beni kötü hatırla
Ne bileyim hatırlanacak bir şey kaldıysa
Güvendiğim şu dağlarda orman yangınları
Seni unutmak denen şey
Göğsümün bıçakları batar bazen fena
Niye baktın dargın dargın
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye baktın dargın dargın
Niye baktın dargın dargın
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye baktın dargın dargın
Benlik bir mesele yoksa
Çıkıyorum zıvanadan
Demişsinki güzel adamdı
Gülüyorum numaradan
Güvendiğim şu dağlarda orman yangınları
Seni affetmek denen şey
Sırtımın bıçakları batar bazen fena
Niye baktın dargın dargın
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye baktın dargın dargın
Niye baktın dargın dargın
Neşene ilahlar gibi taptım
Niye baktın dargın dargın



Hiç yorum yok:

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...