Müzik

3 Ocak 2007 Çarşamba

DUA

Rabbim, bir insanı koy kalbime ama o insan seninde sevdiğin bir insan olsun. Ve beni öyle bir insana sevdir ki, o insanın kalbinde sen olasın. Ki ben o insanın kalbinde seni bulayım. Beni öyle bir insanla buluştur ki benden önce onunla buluşmuş olan sen olasın. Onunla elele tutuştuğumda ikimizin elinin üstünde senin elin olsun. Bana öyle gözler göster ki ben o gözlerden sana bakayım. Bana öyle bir sevgili ver ki, bakışı cennete açılan iki pencere olsun. Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki, klauzumuz sen olasın Ey Rabbim. Öyle bir sevgili ver ki bana, Ona sarıldığımda kainat bize bakıp birbirine sarılsın. Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim, sevgimizden Muhammed sevilsin. Amin...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Dua budur işte :D Elinize ve yüreğinize sağlık. Bu zamanda hiç aranmayan ya da yarım yamalak aranan bir özellik bu. Keşke aşkını Mevlanın aşkına basamak yapıp hem O'na ulaşmayı hem de aşkının değerine değer katmayı düşünse herkes.

İyi günler...

mz_Stranger dedi ki...

GÜZEL ANILARLA DEĞİL
YÜZBİNLERCE KAHIRLA
GÖKTEN YILDIZ KAYINCA
BENİ HATIRLA...

GERÇEK AŞK, UĞRUNA NİCE ÇİLELER ÇEKİLEN AMA ASLA BIKILMAYANDIR.
HAYAT BU ÇİLEYLE DEPREMLERE MARUZ KALSA DA ÇEKİLEN ÇİLENİN HAZZI DAMARDA CANDIR..

Adsız dedi ki...

Dua çok önemli bir ibadet.
İbadetlerin nuru ve gözbebeği bence
"Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var" diyor yüce Rabbimiz
Safi kalble teslimiyet ve tevekkülle huşu ile Dua eden ve edebilenlere ne mutlu
Yalnız şunu unutmamak gerekir Dua iki çeşittir:
1-Kavli Dua
2-Fiili Dua
Önce fiili duamızı yapıp ardından kavli duayla tamamlamak gerekir.
Öğrencinin ders çalışması, hastanın doktora gidip ilaç kullanması ve çiftçinin ekin ekmesi gibi çalışmalar fiili duaya birer örnektirler.
Bunlar gibi zahiri sebepler yapıldıktan sonra el açıp esas fiil sahibi Cenab-ı Haktan istemek gerekir.
Tüm hayırlı duaların kabul olması temennisiyle Allaha emanet olunuz

mz_Stranger dedi ki...

Duamız var
demek ki ehemmiyetimiz var..
Ben önemsiz bir mervezeynep iken bir değerim olduğunu anladım böylelikle..
Teşekkür ederim mehmetabi..
Hayır dualarla..

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...