Müzik

2 Ocak 2007 Salı

SEVDAM !

Gelmiyor ayrılık,
Gelmiyor ölüm,
Gelmiyor yoksulluk, esâret, zulüm;
Hep aklıma Sevdam geliyor...

Ayrılık, işte ben...
Ölüm...
Ben öldüm...

Sarı yapraklarda humma gördüğüm,
Kırmızıda kan, mavide yalan,
Karada, aklıma Sevdam geliyor.

Bir mezar başında can beklediğim
Sırada aklıma Seydâm geliyor...

Akıllı - delisi, canlı - ölüsü,
Sevginin olmuyor çarpı - bölüsü.
Varları, yoklara benlik delisi
Eklerken aklıma Sevdam geliyor.

Bir ismim var; işte bana bu zulüm,
Kınamayın; ki yanmışım, bu külüm.
Dağdaki duman ben, ben bağda gülüm,
Her düşen yaprakta ayrılık, ölüm,
Çıktıkça aklıma Sevdam geliyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Dağlar ile taşlar ile
Çağırayım Mevlam seni
Seherlerde kuşlar ile
Çağırayım Mevlam seni
.....................
Dost isteyen bana gelsin
Göstereyim dostu ona
Budur sözüm önden sona
Ben bilirim kendözümü
.......................
Yunus EMRE

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...