12 Nisan 2007 Perşembe

GİTTİ

Hayatta kalan son düşüm, ümidim,
Şimdi bir hayale karışıp gitti.
O yare yazdığım vuslat şiirim,
Hasret ateşinde tutuşup gitti.

Ömrüm bahardı ah, kışlara döndü,
Yürekte ki alev, o kor da söndü,
Gözlerimde bir an düşler bölündü;
Zaman aynalarda bakışıp gitti.

Siyah, beyaz bir düş kalan geriye,
Dönüp, dönüp bakmak, neden maziye?
Verdiğin o bakış, o son hediye,
Yalnız akşamlarda uçuşup gitti

Silen olmadı hiç göz yaşlarımı,
Bir efkar sardı hep bakışlarımı,
Yenilgi sandılar susuşlarımı,
Yanlışlar, doğrular yarışıp gitti.

Bir savaş içimde bütün gidişler,
Boynu bükük, mahzun o terk edişler,
Artık benden yana derken silişler;
Kalan son kalemde vuruşup gitti...

Bir başka gözüküyor yüzler bugün
Soldu mu hayatın umut yaprağı
Yalnızlık başladı ve yine hüzün
Bakımsız mı gönlümün irem bağları

Dost kalbiyle dosttur insana
Unutuldu mu yaşanan o mutlu günler
Bir merhabadır, ulaşır ruhuma
Nerde o gönderilen sıcacık güller

O mevsim ki bir bahardır gönlümde
Hani dosttan gelen bereket yağmuru
Bir gülün hayali varsa gönlümde
Yok mu onu yeşertecek bir yeşil duygu

(can'a...)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cana geçmez yara açtın kara gözlüm bilesin
Sana kandım yine yandım küle döndüm bilesin
Sonu gelmez acı verdin deli oldum göresin
Bu ne hicran bu ne gamdır taşa döndüm bilesin


CAN____MI ACABA_______:)

Adsız dedi ki...

UYAN
BAKSANA KİM BOYNU BÜKÜK AĞLAYAN?
HAKK-I HAYATIN SENİN EY MÜSLÜMAN!
KURTAR O BİÇAREYİ ALLAH İÇİN,
ARTIK ÖLÜM UYKULARINDAN UYAN!

BUNCA ZAMANDIR UYUDUN, KANMADIN;
ÇEKMEDİĞİN KALMADI, USLANMADIN.
ÇİĞNEDİLER YURDUNU BAŞTAN BAŞA,
SEN YİNE BİR KERRE KIMILDANMADIN!

NİNNİ DEĞİL DİNLEDİĞİN VELVELE...
KÜKREYEREK AKMADA MÜSTAKBELE,
BİR EBEDİ SEL Kİ ZAMANDIR ADI;
HAYDI KATIL SEN DE O COŞKUN SELE.

KARŞI DURULMAZ, CEREYAN SİNE-CAK...
VARSA DURANLAR OLUR ELBET HELAK.
DALGALARIN ANLAMADAN SEYRİNİ,
GÖZ GÖRE GİRDABA NEDİR İNHİMAK?

DEHŞET-İ MAZİYİ GETİR YADINA;
KİMSE YETİŞMEZ YARIN İMDADINA.
MERHAMETİN YOK DİYELİM NEFSİNE;
MERHAMET ETMEZ MİSİN AVLADINA?

BEN ONU DÜNYAYA GETİRDİM ....DİYE,
KALKIŞACAKSIN DEMEK ÖLDÜRMEYE!
SEVK EDİYORMUŞ MEĞER İNSANLARI,
HAKK-I ÜBÜVVET DE BU CANİLİĞE!

DOĞRU MUDUR YE'S İLE OLMAK TEBAH?
YOK MU GELİP GAYRETE BİR İNTİBAH?
BEKLEDİĞİN SUBH-U KIYAMET MİDİR?
GÜN BATIYOR,SEN ARIYORSUN SABAH!

GÖZLERİ MAZİYE BAKAN MİLLETİN,
ÖMRÜ TEMADİSİ OLUR NEKBETİN.
KARŞINA MÜSTAKBELİ DİKMİŞ HUDA,
GÖRMEYE, LAKİN DAHA YOK NİYETİN!

EY KOCA ŞARK, EY EBED' MESKENET!
SENDE KIMILDANMAYA BİR NİYYET ET.
KORKUYORUM GARB'IN ELİNDEN YARIN,
KALMAYACAK ÇEKMEDİĞİN MEL'ANET.

HAKK-I HAYATIN DAHA ÇİĞNENMEDEN,
KAN DÖKEREK ALMASIN MERD İSEN.
ÇÜNKÜ BUGÜN ORTADA HAK SAHİBİ,
BİR KİŞİDİR:''HAKKIMI VERMEM!'' DİYEN
MEHMET AKİF ERSOY

Sevseydin....

 Sevseydin gelirdin.