Müzik

31 Mayıs 2007 Perşembe

Afferder misin Allah´ım ?

Yüklensem günahlarımı sırtıma
Tüm mahcubiyetimi alsam yanıma
Biraz da utanç duyarak kapına
Gelsem affeder misin Allah´im ?..
Gözlerim dolu yaslarla
Günahlarımın verdiği pişmanlıkla
Ama beni affedeceğin umuduyla
Gelsem beni affedermisin Allah´im ?..
Vereceğim hesabin korkusuyla
Benden geriye kalmış günahların tortusuyla
Ama Rabbim sana duyduğum büyük aşkla
Gelsem beni affeder misin Allah´im ?..
Hatalarımı bilsem de bas koydum yoluna
Sen çok affedicisin bağışlayıcısın ama
Benim de günahlarım çok fazla
Böyle iken
Gelsem kapına affeder misin Allah´im?..
Belki yüzüm yok gelmeye
Ama başka yerim yok gitmeye
Kalbimde ki sonsuz sevgimle
Gelsem beni affeder misin Allah´im ?..


Bizi
Afferder misin Allah´ım ?..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

RAHMETİN İKİ YÜZÜ
Hayırlı Günler ve Cumalar Efendim
Tüm kainatı ihata eden Rahman ve Rahim isimlerine kısaca bakalım;

"O Allah ki, O'ndan başka ilah yoktur.Gaybı da, müşahede edilebileni de bilendir.Rahmân, Rahîm olan O'dur." (Haşr sûresi, âyet: 22)

RAHMAN: Dünya hayatında, mümin-kâfir gözetmeksizin, mahlûkatın
hepsine merhametle muamele eden. Ezelde bütün yaratılmışlar hakkında hayır ve rahmet ve irade buyuran. Rızıkları ve her türlü iyilikleri ihsan eden.
Rahmân İsmi: İnsan-hayvan, mü min-kâfir farkı gözetmeksizin her canlının her türlü rızkını veren ve onları koruyup gözeten mânâsına gelir.

RAHİM: Verdiği nimetleri iyi kullananlara daha büyük ve ebedî nimetler veren.
Ahiret hayatında sadece mü'minlere ihsan ve ikram eden.
Rahîm İsmi: İradesini doğru kullanan kullarına iman, ibadet, hidayet saadetini kazandıran ve onlara ebedî cennetler hazırlayan demektir.

Her iki mübarek isim de Allah'ın sonsuz bir merhamet sahibi olduğunu ifade ederler. Rahmet ve merhamet; kısaca, hayrı irade etmek ve sonsuz ihsan ve ikramda bulunmak mânâsına gelir. Merhamet için yapılan şu tarif çok güzeldir: "Merhamet; acıları, âfetleri, sıkıntıları gidererek yerlerine hayrı, sürur ve saadeti ikame etme duygusudur."

Rabbim merhametini ve şefkatini üzerimizden eksik etmesin Amin

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...