Müzik

13 Mayıs 2007 Pazar

KALDIM

Kalp ile akıl
Ben bedende kaldım
Dökemedim seni
Sevdim sevmedim
Arasında kaldım

Çözüm dert
Yollarına uzananda
Ben yine
Sende kaldım

Var mıydı derken yokta
Ben yine O'nda kaldım

____________________________
Şehirlerdeyim can
Yıllar geçti ben hala
Şehirlerdeyim

Hane-i gönülde 40 yıl
Gider mi kalır mı bilmeden
Zindan ederken sevgiyi
Düşüncem derde düştü can

İki bir imiş meğer
Gözlerin gönlüme düştü can

Neden görememiştim ben hiç gözlerini
Korkmuş muydum
Korkuyor muydum
Bilemedim
Ve hala
Bilememekteyim can...

(06.04.2007)

6 yorum:

Zehra dedi ki...

canım canımmmm merve :) inan blogumdaki yorum beni nasıl mutlu etti :) demek bana dua ettin..Allah razı olsun içimde nasıl bir mutluluk var anlatamam sana :) birtanesin sen.. güzel olucak herşey tabikide :) olmaz mı ;) Allah bana güç verdikçe yapıcam herşeyi üstesinden de gelicem inşallah :) yeter ki Allah acı ile terbiye etmesin :) birtanemsin sen :) senii kocamannnnnnnnnn ama kcamannn öperim :) hemen şöyle güzel bir post ekliyelim gönlümüz açılsın di mi ya :) buarada son postlerın çok güzelmiş..ellerine sağlık birtanem benim :)
canım son birşey daha Güzel annenin anneler gününü kutlar senin gibi bir fıstık dünyaya getirdiği için teşekkürü bir borç bilirim :) şimdi gidebilirim :)))
öptm tekrar..

iyi akşamlar..

mz_Stranger dedi ki...

çok teşekkür ederim gülüm benim...
Allah'ım merhmetlidir. Merhametli ve güzel kullarını güzelliklerle ve şefkatiyle imtihan eder...
Senin anneciğinin de anneler günü kutlu, mutlu olsun..
Sen yanında oldukça mutlu olmaması zor tabii:)
Yine de dua babında sonsuz mutluluklar dilerim sana ve ailene....

Adsız dedi ki...

Yerin seni çektiği kadar ağırsın,
Kanatların çırpındığı kadar hafif
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerin uzağı gördüğü kadar genç...
***
Sevdiklerin kadar iyisin,
Nefret ettiklerin kadar kötü,
Ne renk olursa olsun kaşın gözün,
Karşındakinin gördüğüdür rengin...

Güneşin doğuşundadır sana verdiği değer,
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer,
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın...
***
Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret,
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın.
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın,
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak....

Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın,
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin...

Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün,
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun,
Çiçek sulandığı kadar güzeldir.
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli,
Bebek ağladığı kadar bebektir.
Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin...

Adsız dedi ki...

ANNECİĞİM

NE SEVİMLİ ANNESİN!
Ne tatlıdır senin sesin!
Canım mısın bilmem nesin?
BENİM GÜZEL ANNECİĞİM.

SENDEN YAKIN KİM VAR BANA?
Yüreğim bağlı sana
Can bir yana sen bir yana
BENİM GÜZEL ANNECİĞİM.

GÜSEM GÜLER GÜZEL GÖZÜN
Ağlamamdan alır hüzün.
Senin gecen ve gündüzün
BENİM GÜZEL ANNECİĞİM...

Tüm annelere Saygı ve muhabbet dolu selamlar...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

müzik çok etkileyici, şiir de çok hoş başka da söze gerek yok sanırım...

emircan dedi ki...

Güzel bir şiir...

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...