Müzik

9 Mart 2007 Cuma

BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ
BİR MERVE ZEYNEP VARMIŞ..
vee günün birinde cenkunal onu mimlemiiiiş...
Sonra ne mi olmuş?
Gelin Merve Zeynep'ten dinleyelim:
Merhaba sevgili arkadaşlar,
bilmem beni biliyor musunuz? Ben pek az blogspotçuyu biliyorum! Onlar da benim için yeterli zaten.. Amacım az ve öz olarak güzel bir kaç yazı ve şiir paylaşmak o kadar...
İşte hakkımda bilmediklerinizden birkaçı:
1. Sınavlarım var ve ben hiç çalışmadım desem yeridir. Halbuki sınav sınav diye çığırıp durmuştum bloglarımda :D:D
2. Blogspotta benden daha meşhur bir akrabam var: Kardeşim:)) İsmi lazım değil yani yazmasam da olur çünkü bu da bilinmeyendi zaten:))
3. Şiir yamayı -pek fazla beceremesem de- severim ve yazarım hatta buraya bir tanesini aldım.
4. İlahiyat Fakültesi 3. sınıfa (Uzaktan Eğitimle) devam etmekteyim...
5. Ayrıca itina ile Kur'ân'ı okuması öğretilir.. ilgililere duyrulur:)

4 yorum:

Zehra dedi ki...

CANIM MERVECİM ÇOK AÇIKLAYICI OLMUŞSUN YAHU :D VALLA İYİ Kİ DE MİMLEMİŞ SENİ CENK ABİ :)))

mz_Stranger dedi ki...

ya evet:) ben çok açık bir insanımdır ki zaten.. Hep öyle oldum :))

Zehra dedi ki...

:))) güzel bir hafta sonu dilerim sana :))

mz_Stranger dedi ki...

Sana da güzel haftasonaları canım...
Allah'a emanet ol...

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...