Müzik

12 Mart 2007 Pazartesi


dür
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
Bugün ben şâhımı gördüm
Çeşmi cemâli güldür gül

Gül olanın aslı güldür
Peygamberin nesli gül


Kurusu gül, yaşı güldür
Toprağı gül, taşı güldür

Girdim şahın bahçesine,
Cümlesi aşı güldür gül


Asmasında gül dalları,
Kovanında gül balları

Ağacında gül hâlleri,
Servi pınarı güldür gül

Arkı akar çarkı döner,
Gülden değirmeni döver

Yine gülden gül öğütür,
Bendi ırmağı güldür gül


Gülden terâzi yaparlar,
Gül ile gülü tartarlar
Gül alırlar gül satarlar,
Çarşı pazarı güldür gül


Açıl gel ey gonca gülüm,
Ağlatma şeydâ bülbülün

Bu inleyen garib dilin,
Âh-u efgânı güldür gül


Gel hâ gel ha gül Nesîmi,
Geldi yine gül mevsimi

Bu feryad bülbül sesimi
Sesi feryâdı güldür gül.



Nesîmi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜLLERİN EFENDİSİNE SELAM...

BEKLİYORUZ EFENDİM BELKİ
RÜYAMIZA GİRERSİN DİYE..
HASRETİN VUSLATA ERECEĞİ GÜNE HASRETİZ EFENDİM!
SEN GEÇERKEN GÜLLERİN O ENFES OKUNA DAYANAMAYIP
BAŞLARINI BÜKMESİ GİBİ BEKLİYORUZ EFENDİM...
SANKİ AYAĞIMIZI ATINCA MEDİNE'NE GELECEKMİŞİZ GİBİ
O RESİMLERE BAKINCA İŞTE O AN...
HASRETLE YANIYOR VÜCUDUM SANA KAVUŞMAK İSTİYORUM O AN..
ÇAĞLAR ÖNCESİNE UZANABİLMEK İSTERDİM
TAİFTE TAŞLANIRKEN SENİ KORUMAK İÇİN SAF OLUŞTURMAK..
O AŞK İLE YANIP TUTUŞMAK İSTERDİM
HAMZAYA O ÇETİN SAVAŞTA EVET UHUD'DA
O GİREN "MIZRAK" BANA GİRMESİNİ DİLERDİM...
SENİ BEKLEYEN O NEMLİ GÖZLER VAR SEVGİLİ
BİR BİLAL BİR SÜMEYYE OLABİLMEK İSTERDİM
EFENDİM BEKLİYORUZ HASRETLE,
AŞKLA, SANA KAVUŞACAĞIMIZ GÜNE HASRET!
MEDİNENE HASRET
GÖZLERİNDEKİ İNCİ YAŞIN OLABİLMEK İSTERDİM
AÇLIKTAN MİDENE BAĞLADIĞIN TAŞIN OLMAK İSTERDİM
CANIMIN CANANI EFENDİM!
GÜLLERE BAKINCA SENİ
DÜŞLEMEK TERLEDİĞİNDE ALNINDAKİ TERİN OLMAK...
BİLİRLER Mİ Kİ TENİNİN KOKUSUNUN GÜLLERİ BAYILTTIĞINI...
SANA SELAM OLSUN

mz_Stranger dedi ki...

Okurken ağlatan şiiriniz renk katmış bloguma...
ALLAH razı olsun..
Çağrınız ötlereden duyulsun.. inşaAllah...

Ağla gönlüm

 Sen ağlamaktan vaz geçtin diye oluyor hep bunlar..  Ağla gönlüm.. Ağla ki açsın bahar dalları..  Sen anlatmayınca içindekini; nerden bilece...